Facility manager – vedoucí správy majetku

List 30
List 31

Kariéra

Facility manager – vedoucí správy majetku

Hledáme kolegu na pozici Vedoucí správy majetku (facility manager).

Chcete mít pod kontrolou správu majetku a provoz technického zázemí stabilní české firmy? Umíte přemýšlet v souvislostech, jednat a plánovat operativně, hledat řešení a nezaleknete se různorodé agendy? Pak právě Vás hledáme do našeho týmu v Miroslavi!

Co bude vaším úkolem?
● komplexní správa, údržba a evidence firemního majetku,
● plánování rozpočtů a sledování čerpání provozních výdajů,
● dohled nad technickým stavem budov a technologickými zařízeními (TZB),
● zajišťování revizí, kontrol a výběrových řízení včetně smluvní dokumentace,
● koordinace externích dodavatelů (IT, technické, stavební firmy apod.) a vyhodnocování kvality
jejich služeb,
● kontrola stavebních prací a jejich souladu s technologickými standardy,
● být k ruce vedoucím provozoven s technickými a provozními požadavky,
● pravidelné cesty na jednotlivé provozy společnosti.

Výhody:

  • prémie bez pevně stanoveného stropu
  • stabilní zázemí s důvěrou ve vaše schopnosti
  • možnost profesního rozvoje a dlouhodobé spolupráce
  • širokou škálu benefitů (např. MultiSport, slevy na firemní výrobky aj.)

Požadavky:

  • prokazatelnou praxi v oblasti správy majetku
  • schopnost samostatně řídit úkoly a organizovat práci
  • analytické myšlení a schopnost navrhovat efektivní řešení
  • zkušenost s prací v Excelu a schopnost sledovat rozpočty
  • práce v Trello a s programem Pohoda
  • řidičský průkaz sk. B (cestování po provozech)
  • zodpovědný, operativní a proaktivní přístup

Pracovní poměr

Plný úvazek - 40h týdně

Místo výkonu práce

Havlíčkova 1163, Miroslav 671 72

Mzdové rozpětí

od 45 000,- Kč

Kontaktní údaje

Ing. Kateřina Žáková

List 33
List 32