Kariéra
Administrativní pracovník – pro OZP
Hledáme šikovnou posilu na administrativní činnost. Požadujeme zkušenosti s prací na PC, obsluha skeneru, organizace a zakládání dokumentů do archivu,
kontrola docházek. Výhodou zkušenosti s prací v účetním programu POHODA. Práce je na 4 hodiny denně, dále nabízíme prémie za dobře odvedenou práci.
Pracovní místo je vyčleněno pro osoby se zdravotním postižením.
První kontakt e-mailem – Ing. Kateřina Žáková : personalni@lilacosta.cz
Výhody:
- každé 2h placená 10 minutová přestávka
- sleva na firemní produkty
- prémie za dobře odvedenou práci
Požadavky:
- zkušenosti s prací na PC
- obsluha skeneru
- organizace a zakládání dokumentů do archivu a kontrola docházek
- výhodou zkušenosti s prací v účetním programu POHODA
Pracovní poměr
zkrácený úvazek
Místo výkonu práce
Křenová 409/52, Trnitá, 60200 Brno, okr. Brno-město
Mzdové rozpětí
od 11 500 do 12 500 Kč/měsíc