Administrativní pracovník – pro OZP

List 30
List 31

Kariéra

Administrativní pracovník – pro OZP

Hledáme šikovnou posilu na administrativní činnost. Požadujeme zkušenosti s prací na PC, obsluha skeneru, organizace a zakládání dokumentů do archivu,
kontrola docházek. Výhodou zkušenosti s prací v účetním programu POHODA. Práce je na 4 hodiny denně, dále nabízíme prémie za dobře odvedenou práci.
Pracovní místo je vyčleněno pro osoby se zdravotním postižením.

První kontakt e-mailem  – Ing. Kateřina Žáková : personalni@lilacosta.cz

Výhody:

  • každé 2h placená 10 minutová přestávka
  • sleva na firemní produkty
  • prémie za dobře odvedenou práci

Požadavky:

  • zkušenosti s prací na PC
  • obsluha skeneru
  • organizace a zakládání dokumentů do archivu a kontrola docházek
  • výhodou zkušenosti s prací v účetním programu POHODA

 

Pracovní poměr

zkrácený úvazek

Místo výkonu práce

Křenová 409/52, Trnitá, 60200 Brno, okr. Brno-město

Mzdové rozpětí

od 11 500 do 12 500 Kč/měsíc

Kontaktní údaje

Ing. Kateřina Žáková

List 33
List 32