Kariéra
Facility manager – vedoucí správy majetku
Hledáme kolegu na pozici Vedoucí správy majetku (facility manager).
Chcete mít pod kontrolou správu majetku a provoz technického zázemí stabilní české firmy? Umíte přemýšlet v souvislostech, jednat a plánovat operativně, hledat řešení a nezaleknete se různorodé agendy? Pak právě Vás hledáme do našeho týmu v Miroslavi!
Co bude vaším úkolem?
● komplexní správa, údržba a evidence firemního majetku,
● plánování rozpočtů a sledování čerpání provozních výdajů,
● dohled nad technickým stavem budov a technologickými zařízeními (TZB),
● zajišťování revizí, kontrol a výběrových řízení včetně smluvní dokumentace,
● koordinace externích dodavatelů (IT, technické, stavební firmy apod.) a vyhodnocování kvality
jejich služeb,
● kontrola stavebních prací a jejich souladu s technologickými standardy,
● být k ruce vedoucím provozoven s technickými a provozními požadavky,
● pravidelné cesty na jednotlivé provozy společnosti.
Výhody:
- prémie bez pevně stanoveného stropu
- stabilní zázemí s důvěrou ve vaše schopnosti
- možnost profesního rozvoje a dlouhodobé spolupráce
- širokou škálu benefitů (např. MultiSport, slevy na firemní výrobky aj.)
Požadavky:
- prokazatelnou praxi v oblasti správy majetku
- schopnost samostatně řídit úkoly a organizovat práci
- analytické myšlení a schopnost navrhovat efektivní řešení
- zkušenost s prací v Excelu a schopnost sledovat rozpočty
- práce v Trello a s programem Pohoda
- řidičský průkaz sk. B (cestování po provozech)
- zodpovědný, operativní a proaktivní přístup
Pracovní poměr
Plný úvazek - 40h týdně
Místo výkonu práce
Havlíčkova 1163, Miroslav 671 72
Mzdové rozpětí
od 45 000,- Kč
