Kariéra
Administrativní pracovník/ce se základy účetnictví – pouze pro OZP
Přijmeme kolegu nebo kolegyni na pozici administrativního pracovníka do kanceláře se sídlem v Miroslavi. Jedná se o administrativní činnost – příprava podkladů pro účetní oddělení, práce s tabulkami, archivace, skenování. Součástí práce je i zapisování a zadávání faktur v systému POHODA. Velkou výhodou je znalost účetního programu POHODA, základy účetnictví, DPH a znalost práce s Excelem.
Pozice je určena pouze pro osobu se zdravotním postižením.
První kontakt e-mailem – Ing. Kateřina Žáková : personalni@lilacosta.cz
Výhody:
- každé 2h placená 10 minutová přestávka
- sleva na firemní produkty
- prémie za dobře odvedenou práci
Požadavky:
- dobré organizační a komunikační dovednosti,
- pečlivost, zodpovědnost a spolehlivost
- znalost práce s tabulkami, archivace, skenování
- základy účetnictví
- výhodou je znalost účetního programu POHODA
Pracovní poměr
plný/zkrácený úvazek
Místo výkonu práce
Havlíčkova 1163, 67172 Miroslav, okr. Znojmo
Mzdové rozpětí
od 11 500 do 12 500 Kč/měsíc