Administrativní pracovník/ce se základy účetnictví – pouze pro OZP

List 30
List 31

Kariéra

Administrativní pracovník/ce se základy účetnictví – pouze pro OZP

Přijmeme kolegu nebo kolegyni na pozici administrativního pracovníka do kanceláře se sídlem v Miroslavi. Jedná se o administrativní činnost – příprava podkladů pro účetní oddělení, práce s tabulkami, archivace, skenování. Součástí práce je i zapisování a zadávání faktur v systému POHODA. Velkou výhodou je znalost účetního programu POHODA, základy účetnictví, DPH a znalost práce s Excelem.
Pozice je určena pouze pro osobu se zdravotním postižením.

První kontakt e-mailem  – Ing. Kateřina Žáková : personalni@lilacosta.cz

Výhody:

  • každé 2h placená 10 minutová přestávka
  • sleva na firemní produkty
  • prémie za dobře odvedenou práci

Požadavky:

  • dobré organizační a komunikační dovednosti,
  • pečlivost, zodpovědnost a spolehlivost
  • znalost práce s tabulkami, archivace, skenování
  • základy účetnictví
  • výhodou je znalost účetního programu POHODA

 

Pracovní poměr

plný/zkrácený úvazek

Místo výkonu práce

Havlíčkova 1163, 67172 Miroslav, okr. Znojmo

Mzdové rozpětí

od 11 500 do 12 500 Kč/měsíc

Kontaktní údaje

Ing. Kateřina Žáková

List 33
List 32